AXA Türkiye ve Sigortacılığın Dijital Geleceği


Sigortacılık Haftası ve 4. Uluslararası Sigorta Zirvesi
Sigortacılık Haftası kapsamında Türkiye Sigorta Birliği (TSB) tarafından düzenlenen 4. Uluslararası Sigorta Zirvesi’ne AXA Uluslararası Pazarlar CEO’su Hassan El-Shabrawishi ve AXA Türkiye CEO’su Yavuz Ölken katıldı. Sektörün geleceğini şekillendiren yapay zeka ve müşteri yolculuğu dönüşümü üzerine çarpıcı mesajlar verildi. AXA Uluslararası Pazarlar İş Geliştirme Başkanı ve Afrika & Türkiye CEO’su Nuria Fernandez Paris ise sigorta fuarına katıldı.
AXA Türkiye’nin Sigorta Ekosistemi
AXA Türkiye, 130 yılı aşkın süredir sektörde öncü rol oynuyor. Müşteri davranış ekonomisindeki değişimlere dikkat çekerek, kişiselleştirmenin önemine vurgu yaptı. AXA Türkiye CEO’su Yavuz Ölken, Türkiye’de sigortacılıkta müşteri yolculuğu dönüşümüne nasıl liderlik ettiklerini açıkladı.
Dijitalleşme ve Yapay Zeka İle Gelecek
AXA Uluslararası Pazarlar CEO’su Hassan El-Shabrawishi, dijitalleşen dünyada AXA Türkiye’nin yatırımlarla nasıl öncü hale geldiğini anlattı. Yapay zekanın sektörleri yeniden şekillendirdiğini ve müşteri deneyimini dönüştürdüğünü ifade etti.
AXA Türkiye’nin Grubun İçindeki Konumu
AXA Türkiye, Grup içinde yenilikçiliği ve güçlü performansıyla öne çıkıyor. AXA Uluslararası Pazarlar İş Geliştirme Başkanı Nuria Fernandez Paris, Türkiye’nin AXA Grubu için stratejik bir önceliğe sahip olduğunu belirtti.