MAPFRE Sigorta’nın Dijital Acente Portalı, Smart-i Awards’ta Altın Ödülün Sahibi Oldu

sigorta haber

 Sigorta sektöründe dijital dönüşüm projeleriyle fark yaratan MAPFRE Sigorta, Smart-i Awards 2025’te, “Dijital Dönüşüm” kategorisinde MAPFRE Acente Portalı (MAP) projesiyle Altın ödüle layık görüldü. 

MAPFRE Sigorta, dijital dönüşüm ve acente memnuniyetine odaklanan projeleriyle sektörüne öncülük etmeye devam ediyor. Bu kapsamda MAPFRE Sigorta, Türkiye sigorta sektörünün inovasyon odaklı prestijli ödüllerinden Smart-i Awards 2025’te, Dijital Dönüşüm kategorisinde Mapfre Acente Portalı (MAP) projesiyle Altın segmentte ödüle layık görüldü. Acentelerimizin poliçe üretiminden tahsilata, kampanya yönetiminden performans takibine kadar tüm iş akışlarını entegre bir şekilde yönetebilme imkânı sunan MAP, günlük iş süreçlerini kolaylaştıran, verimliliği artıran ve müşteri deneyimini iyileştiren altyapısı ve işlevsel modülleri sayesinde bu prestijli ödülün sahibi oldu.

Alınan ödül ile ilgili bir değerlendirme yapan MAPFRE Sigorta Genel Müdürü Erdinç Yurtseven“MAPFRE Sigorta olarak, dijital dönüşümü yalnızca teknolojik bir ilerleme olarak değil, acentelerimize ve müşterilerimize değer katan stratejik bir vizyon olarak ele alıyoruz. MAPFRE Acente Portalımızın (MAP) Smart-i Awards’ta Dijital Dönüşüm kategorisinde Altın Ödül alması, izlediğimiz stratejinin karşılık bulması bakımından bizleri son derece mutlu etti. Önümüzdeki dönemde de teknolojiyi insanla buluşturan; acentelerimizin işlerini kolaylaştıran, müşterilerimizin hayatını iyileştiren ve çalışanlarımıza ilham veren bir dijital ekosistem inşa etmeye devam edeceğiz” dedi.

MAPFRE Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Komitesi Üyesi Yıldırım Türe de yaptığı açıklamada; “’Değer verdiklerinizi önemsiyoruz’ vizyonumuz doğrultusunda, müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın ihtiyaçlarına duyarlı, hızlı ve yenilikçi çözümler geliştirerek hayatlarını kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Bu yıl acente memnuniyet anketimizde son 5 yılın en yüksek memnuniyet skoruna ulaştık. MAPFRE Acente Portalımızın da bu skorda önemli bir payı oldu. Şimdi de MAP ile Smart-i Awards’ta altın ödüle layık görülmemiz, bu olumlu tabloyu taçlandırdı ve ekibimizi daha da motive etti. İş ortaklarımızın operasyonel süreçlerini kolaylaştıracak, verimliliklerini artıracak ve müşteri deneyimini iyileştirecek yenilikçi çözümler geliştirmeyi sürdüreceğiz” ifadelerine yer verdi. 

Tek Platformda Entegre Çözüm: MAP

MAPFRE Acente Portalı (MAP), acentelerin operasyonel süreçlerini tek bir dijital platformda birleştirerek önemli bir verimlilik artışı sağlıyor. Poliçe üretiminden tahsilata, kampanya yönetiminden performans takibine kadar tüm iş akışlarını entegre şekilde yönetebilen acenteler, bu sayede iş süreçlerini hızlandırıyor ve müşteri deneyimini iyileştiriyor.

Portal, kullanıcı dostu arayüzü ve işlevsel modülleriyle öne çıkıyor. ‘Kolay Ekranlar’ sade ve anlaşılır bir deneyim sunarken, ‘Kampanyamatik’ modülü dinamik kampanya yönetimini mümkün kılıyor. ‘Müşteri Alanları’, tüm müşteri işlemlerini merkezi bir noktadan yönetmeye imkân tanıyor. ‘Sosyal Medya Kütüphanesi’ dijital pazarlama çalışmalarını güçlendirirken, ‘MAPFRE Akademi’ sürekli eğitim fırsatlarıyla kullanıcıların gelişimine destek oluyor. 

MAPFRE Sigorta Hakkında:

MAPFRE Sigorta, ödenmiş sermayesi ve özkaynak büyüklüğü ile Türk sigorta sektörünün en güçlü şirketleri arasında yer alıyor. İspanya’nın en büyük sigorta grubu olan MAPFRE, Avrupa ve Amerika olmak üzere beş kıtada 100’den fazla ülkede sigorta, reasürans, asistans ve finansal hizmetler alanlarında faaliyet gösteriyor. Tüm sigorta branşlarını kapsayan, zengin bir ürün portföyüne sahip MAPFRE Sigorta, müşterilerinin her türlü hizmet ihtiyacının karşılanması ve mal varlıklarının güvencesi için özel olarak geliştirilmiş rekabetçi çözümler sunuyor. MAPFRE Grup bünyesinde 31 binden fazla çalışan, 83 bin aracı kurum ve dünya çapında 5 bin üzeri ofisle 31.1 milyon müşteriye hizmet veriyor.

Başa dön tuşu